Dell Neveshte hay ye dokhtar
Dell Neveshte hay ye dokhtar

Dell Neveshte hay ye dokhtar

میدونی اره مَغـــــرورم!! اره از خودراضـــــیم!!
اره اعتــماد به سقــــــفم!!
اما خوب گوش کن چی میگم و اویـــزه ی گــوشــت کن:
حالا نوبه بزنم به ســلامتــی خـــودم که؛؛
مغـــرورم وغُــرورم داره نــابـودم میکنه...!
تنهــام اما تنـــهایی رو تــرجیــح میدم...!
ســـاکتــم اما پُــراز فـــریـــادم...!
میخـــندم اما اشـــک مــــیریزم...!
قـــهــقه میزنم اما هـــق هـــق میکنم...!
بُـــغض میکنـــم اماشـــادم...!
درد دارم اما خُــوبـــم...!
روبه راه نیســـتم اما سَـــرپـــاهم...!
ناامــیدم اما امیـــد دارم...!.
اهای گُــوش کن من مَــــغرور!
من از خود راضـــی!
من اعتــماد به سقـــف از تـُــو امــثال تـــو خیــلی بهتـــرم!!
مَـــن نَـه نـــامــردم!!
نَـه خیــانت کــارم!!
نَـه نــارفیقـــم!!
نَـه بــی مــعرفتــم!!
نَـه بــی مَــرامَــم!!
این منی که میبینی نیستم من این منی هستم که نوشته هاش رو میخونی..
من همونیم که همیشه باهاتم کــنارتم رفیقــتم!!
امــــــــــا...
اما مراقب باش یک دفعه فقط یک دفعه بهت اعتماد میکنم فقط یک دفعه ی بار که منو شـــکــستی خودت رو تصویر خودت رو ارزش خودت رو شکســـتی....!
.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.